Kenapa dia jadi kawan aku.

,19:16 | Comment

Pftt! Tajuk memang bajet habis. Sebenarnya entry ni aku just nak cerita pasal kawan-kawan sekeliling aku,, .. And tajuk asal entry ni sepatutnya "Aku bukan jenis suka 'tacing-tacing' .." hahahahaaaa...

Tadi masa lecturer kasi take five , ada la kawan aku yang duduk kat depan aku (kawan A) tu snap gambar aku.. Pastu kawan yang duk sebelah aku (kawan B) tu mintak fon dia sebab nak tengok gambar tadi tu hah.. Then masa kawan A tu nak bagi kat kawan B aku tu, dia pas la menerusi aku. Bila aku tengok gambar tu, aku pun terus la padam sebab gambar aku kannn.. Muahahahaaa.. Aku memang jenis yang tak suka orang amik gambar aku sebenarnya. Ye la, muka aku kan, .. Muka aku! Aku ada hak atas muka aku semdiri! Jadi masa aku padam tu , kawan B aku tu pun cakap la "eh nak tengok gambar yang tadi tuu.." tak sempat tangan aku nak berenti dowhhh.. Terus je aku padam. Tak sengaja , ok! Dan kawan B aku tu terus merajuk pastu pusing badan ke arah lain. Aku pun jadi cam 'errrr...bukan gambar dia pun. Yang dia nak merajuk bagai ni dah kenapa?'

langsung tak kena tempat! Merajuk tak kena masa! Tanpa sebab munasabah! Humm.. Dalam hati aku terus pikir, patutla Allah bagi aku kawan yang tak cepat tacing macam aku jugakk.. Kalau tak, jenuh aku tiap-tiap hari kena pujukkk.. Kadang-kadang tu aku sendiri tak leh cari sebab yang kukuh apsal diorang boleh merajuk. Gaya merajuk pulak kalah anak jiran aku wooo..

Aigoo... Tapi memang sesuai sangatlah kawan B aku tu berkawan rapat dengan kawan dia tu, sebab same-same suka tacing.
Aku and the geng??
Jenis perasaan batu! Kihkihkihh...


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...