"Telinga aku besaq laaa.."

,21:44 | 1 Comment

 
 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 
cerita pasal sorang kawan aku ni merangkap housemate .. hari tu masa tengah siapkan asignment kat bilik dia, dia pun pakai la headphone kawan dia punya.. saje nak mengada kann.. padahal selalu pasang kuat-kuat je kat handphone. aku ngan kawan-kawan yang lain sume tengah mengadap laptop.
 
pastu dia dengan tiba-tiba bersuara dengan nada innocent "wey.. telinga aku tak muat la (dalam bulatan telinga headphone tu) " 
 
aku dan kawan-kawan yang tengah tengok  lappy terus tertumpu mata kat dia. 
then dia dengan pantas nya selepas tu terus buat kesimpulaN seorang diri : "eee... telinga aku besaq laaa.."
aku and the geng apa lagi, bantai gelak guling-guling tanpa bernafas selama setengah minit. 
adoii.. kawan..kawann.. mana ada orang telinga dia boleh muat masuk dalam bulatan tuuuu..
 

1 comment:

  1. singgah siNI SEMULAAAAAA..rasanya LAMAA dah tak singgah kan..hehee :D

    ReplyDelete

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...