Laa.. Aku Baru Tahu Ke??

,20:30 | 1 Comment
 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 
 
ehh... tak lah! mana ada aku baru tahuuu! dah lama dah perasan benda ni.... cuma aku terlupa nak buat entry pasal ni.. bahahahaha..

taak tipuuu.. series aku dah tau lama dahh.. cume sekarang aje baru terasa nak brag kat korang sume... huhu... biasalah. maybe disebabkan ketidakstabilan saraf tunjang kat bahagian belakang otak membuatkan aku tetiba baru rase nak hapdet pasal benda ni kott.. padahal masa mula-mula tahu pasal benda ni dulu, siap terlompat-lompat sambil jerit lagii.. tup tup , sekarang baru nak update. ape daa... macam ni ke ciri-ciri blogger yang nak berjaya hah???

weyy. wey.. weyy.. aku dah melalut sampai ke laut mana dah ni?
actually nak cerita pasal ni hahhh..

TU... tengok gambar kat bawah tuuu!! takkan tak nampak kot?? aku siap bagi triple arrow lagi!!


BEN ASHAARI follow akuuuuu!!! bhahahahahaaa... alahh.. bukan ape pun sebenarnya. ni mesti kes aku join segmen dia hari tu tuuu... hohohoooo..

papepun.. aku tetap happy! sebaaaaabbb... 
kalau Bro Ben Ashaari follow aku, 
maksudnya Qhaliff pun follow aku jugak lahh!!
hahahahahahahaaaaa...I adore that cute boy sooo much!

Qhaliff comott mot mott

tengok?? Bro Ben Ashaari kalah lagi dengan Qhaliff... hohohohooo..
(ni kalau Bro B.A baca ni, teruk aku kena luku atas hidung :P)
 

1 comment:

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...