'First' at Year 2013.

,19:37 | Comment


Waaahh.. ni first post aku pada taon 2013..hehe..orang lain dah penuh post 2013, aku pulak baru nak buat.. al-maklumlah.. orang mundur.. post ni aku tulis suke2 je.. juz nak bagitau, taon ni aku dah masuk Form 5 , ok!! wahh..bangge2.. tapi takot pon ade, sebab SPM dah nak dekat.. so, nanti tak boleh nak hapdet blog sangat.. heheee.. 

anyway, aku nak ucap thanks to Paly, sebab masukkan blog aku dalam bloglist.. dah lame tak bukak blog,. bukak2 jer,tengok dah menang .hehee.. akcelly tu first time aku join segmen yg gune random.org ..and terus dapat... wahhh..nanti kene join banyak2 lagi laaa.. hehee.

k.bye!!

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...