Happy Eid Mubarak!!!

,00:03 | 1 Comment
http://www.lionsclubs308a2.org.my/201213/wp-content/uploads/2012/08/Selamat-Hari-Raya.jpg 
tak payah nak berbasa basi, semua orang pun dah tau esok raya kan.. so, nak ucap Selamat Hari Raya kepada semua follower2 blog ni.. thanks sudi follow blog yang tak seberapa ni. and mahon ampun dan maap kalau ade tersalah taip kat mana2 entry sebelum ni.....



kalau aku nak cerita pasal hari raya, memang sampai bila pun tak habis. juz nk bagitau, baju raya aku taun ni ada 2 pasang. macam biasa la.. 1 baju kurung (warna itam) and 1 jubah (pink).

biskut raya? overall memang biskut 'tunjuk' je. yang aku buat? Siput . haha.. dah tu je yang aku rase nak makan.

Rendang tu tak payah cakap la. memang wajib tiap2 tahun. tadi baru siap masak. 3 ekor ayam tahun ni beb! haha.. dah macam kenduri dah.
 
Setia Hujung Nyawa Raya? oh no. memang tak lah. seriously aku tak minat cerita tu. and MAN doing GWIYOMI? sumpah, horror.
 

ok. that's all lah. dah ngantuk dah ni. esok nak semayang raya pulak. ape2 pon, jom layan lagu raya dulu!! 

"Forteen _ Sepuluh Jari Aidilfitri"
 

*wau. first time dengar suara Izzue Islam dalam lagu Forteen. biasa suara dia tenggelam timbul je. hehe*

1 comment:

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...