RUNNING MAN at TV2!!!

,18:26 | Comment
Assalamualaikum..
 
ekcelli aku dah pernah tengok running man episod first ni. tapi aku layan aje lah sekali lagi, sebab hari ni first time 'running man' muncul kat TV Malaysia .. kan? hehe. 
at first, rase pelik jugak. sebab selalu tengok dalam laptop. sekarang, tak payah dah.. tengok dalam TV jer.. hehe.

K,ni antara gambar yang aku sempat snap mase tengok running man kat tv2 tadi.. saje je snap, buat kenangan.. huhu.

ha.. jangan nak memandai cakap aku snap sebab nak masuk contest snap gambar tu, pastu dapat pi konsert Kim Jong Kook. haha.. buang tebiat?

#perhatian! gambar2 dibawah sangatlah kabur kerana disnap oleh kamera telefon cap ayam pencen#

 

 (kalau korang LELAKI, jangan tengok gambar ni lama-lama sangat. sebab ade gambar pompuan tak pakai tudung. hehe*fuh.. naseb baek gambar ni blurr*)
 
Kim Jong Kook a.k.a Sparta Kook
Yoo Jae Suk.

oke. yang paling kanan tu name die Joong Ki. hehe.

*kenapa aku banyak snap gambar laki? tu nak kate aku gatai la tu. wei..wei.. kang kalau snap gambar pompuan kang susah pulak nak edit , tutup aurat die ape sume tu..*

ok..  that's all for today. sape-sape yang terlepas episod ni, jangan risau.. minggu depan ade lagi. tapi episod 2 la...
ingat! hari Sabtu, pukul 4 petang! chow !

Wassalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...