Segmen Ben Ashaari : Impian Ku , Seorang Blogger !

,08:54 | 16 Comment
 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 
 
BEN ASHAARI
 
hari ni gua nak join segmen dari bro ben ashaari. so lets get started.
 
 latar belakang aku? belakang aku sekarang ni ada tuala, katil, dinding dan ok fine tak lawak. 
umm. secara ringkas la.. aku merupakan seorang gadis berusia 17 tahun 9 bulan, merupakan penuntut di Universiti Sultan Zainal Abidin di peringkat diploma sem dua dan masih single lagi, (of course) :P

korang kena selalu view blog aku sebab nanti aku nak jual baju korang tauu.. hehe. ni betul ni. tak tipu. 
and kalau anda seorang yang suka membaca tak kira apa jenis cerita sekalipun, maka pilihlah blog aku sebagai blog list korang . kebelakangan ni memang aku kurang aktif sikit. tapi in sha Allah aku akan mula balik menulis secara kerap macam zaman-zaman dulu. ehhe.

impian aku masa mula-mula create blog ni? aku pada asalnya tak de hala tuju sangat punn.. saje je suka-suki. tapi bila dah pergi ziarah blog - blog otai ni, tetiba pulak aku ada satu azam untuk berjaya macam diorang jugaakk. but yang paling penting apa yang aku kongsi kat blog ni tujuan aku supaya orang lain boleh ambik manfaat dari situ .. ada la jugak saham aku yang berjalan nanti even aku dah ada dalam kubur.. in sha Allah.

 

16 comments:

  1. nice entry.. teruskan penulisan.. :)

    ReplyDelete
  2. Salam Kenal! Selamat Berblogging, Chaiyok!

    ReplyDelete
  3. Assalam. UNISZA? Hi, junior! hihi. Selamat bersegmen!

    ReplyDelete
  4. Salam Isya ..Kak Lya singgah sini dari segmen yg sama .........

    ReplyDelete
  5. Salam kenal sis, singgah sini dari segmen yg sama :)


    http://rusukiri.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  6. salam perkenalan, eh? unisza. I graduated UNISZA gak.. tahniah!!

    ReplyDelete
  7. eh eh sama lah minat purple :)
    Ros singgah sini dari segmen yg sama :)
    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  8. dah lama xpegi lawat blog ben. sometimes bila busy, susah nak maintain update and visit.

    ReplyDelete
  9. salam perkenalan,happy blogging :)

    http://hati-qaseh.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  10. oghe klate ruponya ,mari singgah dr segmen abe ben kito ni hehehhe...sale kenal la deh heheheh

    ReplyDelete
  11. salam kenal dari segmen..follow you yeahh!^^

    ReplyDelete
  12. Assalam,
    salam perkenalan..
    saya blogger baru..
    jemput singgah yer :
    http://aryshafayyadh.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html

    ReplyDelete
  13. Semoga impian akan tercapai dengan segala usaha yang ada, insyaallah akan berjaya :)

    Semoga Segmen Impianku Sebagai Seorang Blogger Memberi Manfaat buat Anda..
    Sekarang kita sudah boleh memulakan langkah, menuju kepada impian. InsyaAllah. - www.kizmyself.com -

    ReplyDelete
  14. Datang dari segmen tokey yang sama..selamat berkenalan ye.

    http://acikwatie.blogspot.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-aku-seorang-blogger.html

    ReplyDelete
  15. belajar rajin2 yer.. moga besnes baru nk mula 2 brjalan lncar.. aminn heheheh salam singgah dr segmen yg sama.. ^-^v

    ReplyDelete
  16. Singgah^^

    www.dayangdeno.com

    ReplyDelete

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...