Cerpen Bersiri : Hey,you! Jangan Sentuh Aku! Bab 6!!!

,14:08 | 2 Comment
 
 
Mintak lalu sikit.. mintak lalu.....!! nak update cerpen bersiri yang dah bersawang kejap!!
And for my dear readers yang sudi baca cerpen ni sejak bab1 hinggalah bab 5 yg ada setakat ni, saya nak ucap TERIMA KASIH sangat.sangat.sangat. kat korang... yes, I know, readers I ciput je. takpe lah, asal ade yang sudi baca. 
then, untuk pengetahuan semua.. Ni adalah kali terakhir, In Sya Allah , Isya update cerpen ni. kenapa? no, no , no.. tak tamat lagi la.. it just that ... you know lah. taon ni nak SPM dah. so, maybe lepas SPM baru la saya sambung lagi update ni. In Sya Allah.. tunggu ekkkk...????
so, enjoy this! BAB 6 dah!!~
 
Fakhrur menatap wajah mulus milik Humaira' tanpa berkelip. Humaira' pula langsung tidak sedar akan kelakuan Fakhrur itu. Andai sahaja dia tahu, sudah pasti sebuah jelingan maut akan dihadiahkannya kepada pemuda itu.

    Selang beberapa saat, Fakhrur tersedar dari lamunannya apabila terdengar jeritan kecil Humaira'. Rupa-rupanya , gelas Humaira' terjatuh ketika dia mahu mengambil buku dari dalam beg sandangnya di atas meja. Lebih parah lagi, gelas itu jatuh diatas kaki seorang lelaki yang ditakdirkan lalu di tepi meja Humaira' pada waktu itu.

    Fakhrur beristighfar berkali-kali. Wajahnya diraup. Dia sedar, perbuatannya tadi sudah melampaui batas. Dengan segera dia memalingkan kepalanya daripada meja yang diduduki Humaira'.


 ______________************_______________




    "Ya Allah...! Sorry, awak! Saya tak sengaja!" Ucap Humaira' sambil mengambil kembali gelas yang sudah berada di atas lantai.

    "Tak apa. Bukan sakit pun. Basah sikit je," balas lelaki itu, lembut. Namun, sejurus Humaira' mendengar suara itu, dia tersentak.

    'Macam pernah kudengar suara ini... Tapi di mana, ya?' Bisik hati kecil Humaira'. Dengan segera dia mendongakkan kepalanya. Wajah lelaki yang sedang berdiri dihadapannya ditatap dengan penuh teliti.

Klik sini untuk sambung baca cerpen ini...
 
                                                                         Go to Part 7>
untuk senarai penuh bab-bab dalam cerpen ni, sila klik di >SINI<

2 comments:

  1. Dh bce ;)

    Nk lgi .heheh :)

    ReplyDelete
  2. @Ulya haha.. kena tunggu lepas saya SPM la nmpaknye ... :)

    ReplyDelete

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...