Tak Mao Update Dah... :(

,14:04 | 8 Comment


 
 

weyy.. ko ingat ade orang laen kesah ke kalau ko taknak update dah? lain la kalau ko ni blogger famous macam Ben Ashaari, Lyssa Faizureen , Fatin Liyana.. nah.. baru lah kecoh satu Malaysia.

hah.. dah tu? yang ko nak membebel ni apasal? sukati aku la nak update ke taknak. ni kan blog aku.

#I'mArguingWithMyself#
-Please.stop.it-


okeeeyyyy... tujuan aku buat entry ni sebenarnya cuma nak bagitau yang aku takkan update blog ni macam dulu dah. atau lebih tepat, TAKKAN UPDATE LANGSUNG. what? ingat aku suka-suka taknak update blog ni? ni pun dah beratus-ratus kali aku pikir sebelum ambik keputusan ni, tau! betapa beratnya hati aku nak tinggalkan blog yang usang ni. :P
*merajuk?*
mane ade laa.. tak maen la merajuk2 macam tu. gediks jer lebih. huhu..
so, kenapa?
sebabnyaaaaaaaaaaaaaa... ...... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . .. . . . . . . . . . .. .   .. .. . . . . . . . . . . . .. .. . ..  . .  .. . . . . . .. . . . . . .. ..  .
haa.. panjang tak titik aku? haha.. gempakz jer lebih aku ni. takde lah ..actually tahun ni In Sha Allah akan genap 17 tahun pada 16 haribulan 12 nanti. ((so,sekarang ni aku still 16 tahun :P))

tapi!! tak kire la 16 tahun ke, 17 tahun ke.. yang penting, aku kena amek SPM gak tahun ni! kalau nak tunggu umur aku genap 17tahun, jawabnya tahun depan la aku kena ambik SPM. haha.

so?
so ape lagi ko ni? so...... kena la study dengan gigih and seriuos! taknak main-main macam dulu dah. addmath entah ke mana, chemistry entah dah ke laut dah.. ish.ish.ish.... teruk betol la ko ni. aku hempuk dengan lesung batu ni baru la ko sedar yang SPM dah dekaaaaatttT!!  (kekadang memarahi diri sendiri itu perlu :P)

ok. dah faham dah? so, lepas ni bila korang masuk blog aku and tak nampak apa-apa update dah, tak yah la nak cakap blog ni takde masa depan la.. hidup segan mati tak mahu la.. tuan blog ni pemalas la.. and so on. yang penting, aku tahu apa aku buat. apalah yang ada kat blog ni . better aku kejar cita-cita aku nak jadi bussinesswoman daripada memikirkan earning ChurChurp aku yang tak naik-naik ni.

kebetulan dah sebut pasal ChurpChurp ni , haaa.. ingat tak aku ada publish >ENTRY NI< ?? until now, I'm still looking forward for your comment. sila tinggalkan pandangan anda. any comment goes. aku tak kisah. asal jangan caci maki sudah.
Oh ye! korang nampak tak gambar monyet dalam fieldset yang terapung kat belah kanan blog aku ni? haaa.. tu lah iklan ChurpChurp aku. so, kalau dah korang nampak si monkey tuh merayu-rayu bagai nak suruh korang klik kat situ, ape kata korang klik je la.. hehe. tapi takpe. lepas klik tuh, just drop your links at my Cbox, ok? In Sha Allah aku akan klik balik link korang. o yeah!

ok. pasal 'Cerpen Bersiri'  tu, memang dah konfem korang kena tunggu lepas aku SPM. sorry la.. ceritanya dah ade dalam kepala, tapi tak sempat nak taip. kalau nak tahu pengakhirannya jugak, datang la rumah aku. nanti aku cerita satu-persatu sampai tamat. haha.. tapi kalau nak mintak aku taip , memang tak lah. haha..

dah. rasanya tu je yang aku nak cakap. hope korang akan masih setia menjadi follower blog ni. In Sha Allah blog ni akan diaktifkan serta merta setelah SPM 2013 berakhir dengan rasmi.

o yeah!
*jangan lupa pasal ChurpChurp tuh, ok? *
*Ada yang masih belum daftar? rilek..rilek.. klik je >SINI<.  and sign up. then boleh la kite main tukor2 link nanti.*

Wassalamualaikum..
I'll be missing you guys! mmuah!! hehe.

8 comments:

  1. study smart and all the best for your future undertakings yeah...

    ReplyDelete
  2. good luck kak.. all the best okey? :)

    ReplyDelete
  3. Oghaite. Bru sedaq kite sebaye deh...
    Study yg semart yeh ;) ( walaupon tau hang x bce dh)

    So, if x silap...smue subjek settle dlm 3 dis. 4 dis trus ade post eh? Wahah :D
    Tahniah laa coz dpt jgk bwat blog ^_^

    Rabbuna yusahhil fiil imtihan. Moga Allah mudhkn untuk jwb exam nnti ;)

    ReplyDelete
  4. good luck ya... belajar betul2..

    ReplyDelete
  5. semoga berjaya dalam SPM nanti.. tumpukan pada pelajaran dulu.. kalau ada masa betul2 lapang barulah buka blog..

    ReplyDelete
  6. salam...ada masa nanti singgah pula la ke blog ayu yer..ayu ada buat segmen..

    http://www.ayuinsyirah.my/2013/09/segmen-ayu-upsr-oh-upsr.html

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum . jawab exam kerana Allah . insyaAllah semua mudah :D
    kita ada jugak churp churp tu . tapi tak geti :/

    ReplyDelete

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...