Tukar Header Blog!

,09:03 | Comment
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..
 
 actually aku suke sangat dengan header lame toh.. header simple yang ade maple leaves ..walaupun aku hanya amek mase tak sampai 2jam (la kott) utk buat header nih, tapi bile tengok hasilnya ... rase macam cun pulak. tambah-tambah aku ni tak suke sangat header yang terlalu heavy.
 


 tapi ... kadang-kadang perubahan itu mungkin adalah sesuatu yang lebih baik.. .huhu. so, aku beranikan diri tukar header aku nih... amacam? chantek tak? bagi aku, okey dah tu... lame woo aku buat header nih.

pasal dudel toh, ekcelli aku amek yang kakak aku download. but aku tak tau die download katne. gambar ni pun dah lame die download. cadangnya nak cari tuan asal dudel nih. tapi nak wat acaner.. tak tau sapa punyer.. kalau tak aku nak jugak creditkan kat die. kalau korang tahu , jangan lupe infrom aku ek.. dudel yang asalnya warna hijau tudung tuh... tapi aku ubah jadi kaler purple. baru la masuk dengan blog purple aku neh kan ..

so, aku taknak la dicop sebagai 'pencuri freebies' ..awal-awal lagi aku bagitau ni hah.. aku memang tak tau sape punye dudel nih. andainya tuan asal dudel nih terjumpe blog aku.. harap-harap die tak marah sebab aku pinjam dudel die. hehehee..

and for the background. .memang aku taknak tukar lagi buat masa ni. biarlah kalau korang dah boring pon.. sebab aku belum boring lagi. hehe.
 
 

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...