Bila Dah Boring Study Addmath...

,07:31 | Comment
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.. 
 
 
 
 hurmmm... bile dah kepala otak ni tak mampu nak cerna formula Addmath sampaikan baca soalan pun tak faham, hah.. ni la kerja aku. kat sekolah pun selalu je buat macam ni. .. even masa cikgu tengah mengajar kat depan. haha.. 
tapi ... eh? aku tulis ape tu? errr... ... haha. memalukan betul la aku ni..


Fine! seriesly aku minat gak kat BigBang .. tu pun lepas tengok Running Man episod 84 and 85. pastu ada pulak episod 163 .. hurmm ... bertambah lagi minat.  then, bila salah satu video BigBang keluar kat muka depan YouTube, aku try tengok. and resultnya? HakTuih!!! Maenyampah siot beb! huhu. aku bukan ape.. ekcelli aku memang dari dulu tak minat artis KPOP.. tapi sejak tengok RM, ade la cuba-cuba nak minat sikit.. tapi.....memang tak leh la beb.. seriesly, asal tengok video klip diorang je, mesti rase nak luku kepala diorang 16kali. so, kesimpulannya, KPOP memang bukan jiwa aku. and Sorry to say, artis KPOP memang overeacting masa menari or menyanyi.
 

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...