Nasi Bujang RM 3

,18:59 | 5 Comment
 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 
disebabkan kelas tengahari tadi habis lewat, maka masa aku pi Cafe tadi, memang makanan overall sudah licin dahh.. jadi aku beli ayam je seketul untuk lunch. pastu terpikir pulak nak try order nasi bujang yang dijual akak-akak senior kat Unisza ni.. sebab aku malas nak turun pi kafe lagi nanti.. hahaha.. order ngan akak akak ni senang.. terus diorang anta pi blok. yang aku order ni siap anta sampai depan bilik lagi. hehehehe...
 

soo... ni la yang aku dapat dengan harga Rm 3. nasi, kuah tomyam, sambal, telur dadar and ayam goreng..

wuuu.. kira boleh lahhh...

musim ni jadi macam trend pulak meniaga nasik ke blok blok. nanti lain kali nak try beli nasi bajet rm 2.50 pulak ahh.. hihi
 

5 comments:

  1. RM3 ade ayam?murah sangat tuuuu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh tahanlahhh.. tp ayamnye kecik aje.. hehe.. padanlah dgn rege..

      Delete
  2. Salam Sya,Ni first time singgah blog ni.Murah lah tu kat kl memang tak dapatlah rege tu..Untunglah.Sya jemput datang blog yer.

    ReplyDelete
  3. ada lagi ke nsi bujang delivery?

    ReplyDelete

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...