Kisah Pau dan Biskut Kering.

,18:35 | Comment
 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
  
seperti yang aku cerita sebelum ni, kat unija sekarang tengah banjir kan... so walaupun kitorang susah nak turun ke cafe, alhamdulillah ada jugak yang sanggup nak datang ke blok untuk agihkan makanan.. 
mula-mula masa aku duk baring atas katil tadi, dengar suara jerit suh sume turun amek makanan. ... pastu roomate aku gi amek sebab aku malas nak pakai stokinn.. huhuhu.. coz ada lelaki kat situ. 
then naik naik je dia bawak pau kaya.. huu.. lapor.. ngap kejap aje dah abis. pastu tak sampai 2 minit ada pulak yang panggil suh gi amek biskut keringg.. roomate aku sekali lagi jadi mangsa, (sorry kawan) .. dan dia amek tupperware aku yang kecik pastu gi isi biskut kat bawah.. sikit je yang dapat.. 
sekali housemate aku angkut tupperware besaarr punye gi isi biskut tu.. agak agak boleh buat bekal sebulan kot.. hahaha.. 

  its okay lahh..at least ari ni dah boleh save duet. makan megi dengan biskut kering aje.. hihihii..

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...