'Timing' yang Hilang...

,23:37 | Comment
 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 
 

maka semalam aku dah sampai di unisza.. awal gile bak hanggg.. haha.. padahal aku duk kelantan jee.. mengalahkan orang yang duk kat johor.. hihihiii..



so .. esok akan bermulalah misi semester ketiga..
result sem 2??
alhmdulillah je aku boleh cakap...
dekan??umm.. err.. alhamdulillahh... *sengih sampai nampak gusi* walaupun tak capai target which is 4 flat (haha. target mat jeninn kooo..) , tapi puas hati lahh..

jadi berbalik kepada title post ni.. timing apaa yang hilang? hilang macam mh370 ke? thehehee.. takdelahh.. timing aku yang hilang ni ialah timing untuk aku bersiap nak gi kelas.. nasib baik cuti just 3 minggu. kalau berbulan-bulan, lagilah susah aku nak kena cari balik timing tu..

kadang-kadang kalau ade kelas ganti yang dibuat pada time yang luar biasa sikit pun aku boleh lari timing.. pastu mesti masuk kelas lewatt.. hahahaaa especially kelas malam.. memang jadi muka lewat la aku.

harap-harap esok aku takkan jadi budak lewat lagi.. esok!! kelas pukul 11.. pukul 10 suku dah nak turun bilik kalau boleh!hahahaa... again, angan-angan mat jenin koooo.... *geleng kepala sambil picit hidung sendiri* (ape motif pun aku taktau.haha)
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...