At Last...Rahsia Terbongkar Jua!!!

,19:10 | Comment
  
 Wahauu..lamanye tak online..rindu betol kat blog nih..semua nye gara2 pegi holiday dengan family 4hari..(sampai ponteng sekolah.he3)..Insya Allah ,pasal holiday tu akan di-update dari semasa ke semasa.
saya tulis simple post ni hanyalah kerana dah terlalu lama tak bukak blog ni (actually 5hari je) ,.maka dengan tiba-tiba terasa macam nak bukak rahsia pulak.ye la,maybe sesape je yang bukak blog nih wonder,siapakah gerangannya si 'purple lover' ni..
yaa..mungkin jugak korang akan rasa menyampah yang amat sebab bila bukak my complete profile,tetap tak jumpa jawapannya..he he hee..
bukan ape..saya hanya mengambil langkah berjaga-jaga.

so,hari ni saya nak umumkan la..(macam orang nak tau sangat..) 
My Name is Siti Aisyah.siti aisyah binti *teeett..* . haa..cukup la,tak payah nak tau name ayahanda saya..except kalau nak masuk meminang..keh keh kehh..
ada yang panggil saya siti,aisyah,syah,chah dan asya..
korang boleh pilih je nak panggil ape,tapi mulai saat ni Insya Allah saya akan membahasakan diri saya sebagai 'Isya'.. err..bunyi macam gediks tak??tak kaaaann??kalau nak bantah,sila komen kat bawah.

ok.about gambar pulak..ye laa..blogger2 sekarang ni ,kalau tak tayang gambar yang kehlas-kehlas mana ade orang nak follow kan?so,diorang pun posing sana,posing sini,ala-ala model and miss malaysia. tapi sorry to say..  

>Saya masih punya rasa MALU untuk menayangkan badan atau muka dalam keadaan yang boleh menarik perhatian kaum Adam.
 >Saya juga masih merasa TAKUT dengan azab Allah andai gambar saya ditatap oleh kaum Adam dengan nafsu. 
>Dan saya masih punya HARGA DIRI.
muka saya samada cantik,cute mahupun menawan,biarlah ia menjadi tatapan 'YANG HALAL' bagi saya.

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...