AKU? Jadi Setiausaha PPIM??

,15:59 | Comment
 
Ok.. memang bunyiknyer sangat ridiculous. tapi tu lar kenyataannye. ape yang nak dihairankan, semua majlis tertinggi taon ni adalah ahli2 PPIM taon lepas. telah dipilih and disusun oleh cik pengerusi taun lepas and diluluskan oleh guru pemimpin Pergerakan Puteri Islam sekolah aku. hahaaa..first time pegang jawatan tinggi. 

obviously, jawatan ni bukan melalui undian seperti kebiasaannya, tapi melalui kepercayaan yang telah diberi oleh kak pengerusi PPIM taon lepas.. pengerusi and naib pengerusi tu pon best fren aku jugak. haha. kitorang bukan berpakat mengampu kak pengerusi taon lepas, tapi kalau si beliau dah 'berkenan' kat kitorang, nak wat camne lagi kan? haha.. perasan tahap gaban.

aku pun terima jawatan ni dengan hati yang terbuka walaupun berdebar-debar mase dipanggil ke depan, suruh kenalkan diri. ketaq tangan cheq hang tau dak!

aku anggap jawatan ni boleh tingkatkan lagi keyakinan diri aku yang tak berapa nak tinggi ni.. taon lepas, jadi naqibah, baru aku belajar nak cakap depan orang ramai (walaupun ahli usrah hanya 11 orang). tahun ni, aku harap ..dengan jawatan yang diamanahkan, aku dapat ambil manfaat sebaik-baiknya and dapat jalankan tanggungjawab dengan ikhlas..

ye la... belum cube, belum tau, kan?? ape salahnye aku cari pengalaman.. alang2 dah ade peluang and kesempatan.

Ok.Wassalam..

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...