Segmen: Makanan dan minuman kegemaran blogger Malaysia

,22:01 | 6 Comment
Assalamualaikum...

 
 
 
nak tulis post ni cepat2..! pasni nak wat homwerk. hehe..

makanan kegemaran ekk..
aku suke nasik goreng ikan masin!!! mau dua pinggan aku makan kalau nasik tu panas-panas lagi tau! haha. 
kenapa aku suke makanan ni?? sebab die masin. . aku suke makanan yang masin. haha. kena darah tinggi baru tau nanty.

second, aku suke makan nasik putih panas2, dengan ikan kering + ulam + budu / tempoyak. huih!!! yang ni memang terbaik beb! hehe. aku suke sebab aku suke la! dah aku suke, nak buat camane lagi. huhu..

pastu , aku suke ubi kentang. tak kira samada fries, wedges, mahupun yang dimasak bersama gulai ayam, semua aku suke!!! tapi ade satu yang paling aku anti habis .. mashed potato. haha. benda lain yang berkaitan dengan potatoes memang aku suke!

oh, ye! makanan yang bersup / berkuah. such as mihun sup, mee kari, nasi air, and so on .. including maggi. owh.. i love it! super2 love it! haha.

air?? hurm..... let me think. kalau aku pergi kedai biase aku order milo ais je selalu. tapi kopi ais pon aku suke. teh ais pon! eh! banyak pulak . paly kate nak satu jer kan?? ok, air kelapa. heheee..

6 comments:

  1. ewww...paly tak makan tempoyak, alah ngan durian :)

    tenkiu join segmen ni :)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. @Paly ruginye paly..hehe. tempoyak besst..
    ur welcumm

    ReplyDelete
  4. jgn mkan yang masin2 selalu dik..tak elok tuk kesihatan tau.. :)

    singgah dari segmen yang sama..kalau sudi singgah la sini kjap ye.. ;)

    http://hanyadihatiku.blogspot.com/2013/01/segmen-makanan-minuman-kegemaran.html

    ReplyDelete
  5. @Mimie Najib memang pon... nanty la, buat azam taon baru...he3

    ReplyDelete
  6. Hello there! Datang dari segment yang sama :) Segment dah lama berlalu tapi seronok blogwalking melalui segment yang dah lepas. Heheee. Jenguk balik kalau sudi ~

    http://vaneelea.blogspot.com/2013/01/segmen-makanan-dan-minuman-kegemaran.html

    ReplyDelete

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...