Oh, Merlin!! ~So sad~

,20:27 | Comment


Semalam. semalam episod akhir Merlin , kan? aku sempat tengok setakat time Merlin bagitau Arthur yang die tu adalah ahli sihir. Walaupun aku tak sempat tengok semua, tapi aku dapat bayangkan betapa sedihnya ending citer tu!! ruginye tak dapat tengok.....!! semalam aku memang ngantok giler2! tak boleh tahan , .. akhirnya , aku pilih untuk tido. sebab hari ni kan sekolah.. tadi pon tersengguk2 mase belajar Fizik. yang cuti tu, mesty best, kan? boleh layan Merlin sampai habess.. huuu...

ape yang aku tau, arthur, morgana, and modred mati. tinggal merlin ngan gwyneth jer. sedih yang part mase merlin bagitau arthur yang die tu ahli sihir, pastu arthur suruh die pergi. and i'm sure, mase arthur was dying tu, mesti super duper sedih, kan?? i think i would cry to death if i watch that scene. huaaaa.... tapi aku lagi sedih sebab tak dapat tengok semalam.. sekarang ni pun rase nak nangis guling2 atas lantai.. aduuuuuh!!! Merlin!!!~
I'll be missing you, sooooo much!!

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...