Lagi Sebijik Kek Coklat!

,22:58 | 2 Comment
 
 
dah siap sebijik lagi kek coklat! kenapa ada 'lagi'? sebab tadi aku dah buat sebijik. hehe.. Ni pun sebab Umi yang suruh. Kalau bab-bab kek, biskut, puding, pizza, haa.. memang Umi akan cari aku lah. kakak aku tak payah cakap la. dia bahagian masak sayur, lauk, and so on. tapi sekarang ni dia dah masuk U, aku la kena bantai buat semua. hehe..

buat kek ni dalam 35 minit je tadi. tapi paling leceh bila kena pukul telur + gula sampai kembang. kalau pukul telur je okey sikit. bila dah dicampur dengan gula, otometik jadi liat bebenor lerr..

masa raya puasa tahun lepas, Umi 'dera' aku, suruh buat kek sampai 5 bijik! 5 kali kena pukul telur sampai betul-betul kembang! demi Umi tercinta .. (LOL) aku gagahkan jua diri ini. hehe.. tapi bila bangun esok pagi , aduhhhhhh!! sakit lengan aku! rasa macam longgar semua otot. Urat memang sakit takleh nak kata apa dah. seharian sakit tangan tau! yang aku bengang sangat sebab bila urut, makin bertambah-tambah sakitnya. sampaikan aku tidur malam tu kena lapik bantal bawah lengan . kalau tak, memang takleh tidur.  sakit wooo..  keesokannya pun ada lagi sisa sakit tu. fuuh. dahsyat sungguh penangan membuat kek nih. nasib baek esok cuti. huhu..
 

2 comments:

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...