Haik? 'Istikharah Cinta' Malam Ni?

,21:48 | Comment
 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 
malam ni disebabkan housemate aku mostly takde kat umah sebab ada hal, so aku pun ase cam hidup tanpa hala tuju.. especially roomate aku pun takde... huh.
so setelah puas berbaring memikirkan baki duet yang ada dalam bank :P , aku pun akhirnya bukak la laptop.. dan website yang aku akan lawati bila dah takde menda nak buat, sudah semestinya TonTon.com.my! thehehee.. streaming tv3 malam-malam best jugakkk..

tapi tetibe pulak keluar cerita Istikharah Cinta! almaklumlahh.. aku jarang bukak tonton or layan cerita ni sebenarnya.. tapi setahu aku, memang cerita ni ditayangkan pukul 7 ari isnin sampai khamis kannn.. 
berkali-kali aku tengok jam kat laptop ni. eh betul lah! pukul 9 setengah! hari? hari jumaat. ! soo..  ape cerita? heheee..

ohh... kire tayangan 'PERDANA' lah ni yeeee??? it sokeyyy.. aku tak layan drama cinta novel melayu yang cliche macam ni dahhh.. hohohoo
ops! ha.ha.. haa.. jangan nak cakap aku minat zul arifin pulak... tak de maknanye..
aku just taknak letak gambar pompuan tak pakai tudung je..

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...