Wajah Heroin 'Asam Pedas Untuk Dia' Mirip Pelakon Korea?

,21:49 | 2 Comment

 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
 
fuh! tajuk hot hot chicken poop gituu.. haha. ekcelli aku ni adalah salah sorang peminat drama A.P.U.D. nii..  hehehe.. from the first episode lagi aku layanzz.. jalan cerita menarik, tak bosan, dan yang penting bukan cerita drama kawin paksa pastu gaduh-gaduh, lastly jatuh cinta. hahaha..

dan seperti yang ramai sedia maklum, wajah Hero APUD ni, iaitu ... (ok aku lupe nama dia. jap nak google.) haa! Shukri Yahya! yee.. haaa.. lelaki ni dikatakan mirip pelakon filipina iaitu Jericho Rosales.. and i admit it, memang hampir sama!

dan berdasarkan penemuan terbaru aku... (ayatt kooo aisyah.. macam saintis femes baru jumpa planet baru kat galaksi bima sakti!) muka heroin cerita APUD ni, mirip dengan sorang pelakon korea ni.. namanya Shin Se Kyung. aku kenal pelakon ni masa dia masuk Running Man ari tu.. huhu. mula-mula tengok Dayana Roza ni, aku tak perasan pun sebenarnya.. pastu makin lama aku perhati, aku macam terpikir.. eh. muka dia ni ada sama dengan someone la. .. dan ternyata that someone is pelakon korea tu.. haha.

ekcelli muka diorang ni tak ade la sama sangatt. tapi at certain time, korang akan nampak persamaan kat muka diorang ni.. (ayat dah start berbelit macam cacing kerawit)
and the main factor yang membezakan wajah diorang ni ialah bahagian MULUT. bila diorang senyum, otometik korang akan cakap muka diorang tak sama. macam shukri yahya dengan Jericho jugakk.. kalau diorang senyum, akan nampak perbezaan pada wajah diorang..cuba kalau korang tengok muka diorang masa tengah series or masam. (tak senyum) . at that time, memang 85% sama! pada pandangan aku la.. 

dan kat bawah ni, aku boleh pulak semalam TERrajinkan diri aku mengadap photoshop semata-mata nak edit gambar pelakon korea tu pakai tudung.. wakakakakaa.. tu pun sebab nak tunjuk kat kawan aku yang tak percaya bila aku cakap muka diorang tu sama!! so, aku kena buktikann kat dia!!
dan inilah hasilnyaa.....

belah kiri tu melayu, belah kanan tu korea. haa.. nampak la 'cacat' sikit sebab editan oleh beginner photoshop macam aku nii. hahah

haaaa... sama tak? sama takkk???
mesti korang cakap tak sama kannn??
aku tau dahh.. sebab aku letak gambar diorang tengah senyumm. sebab aku cari gambar Dayana Roza yang tak senyum kat google, pastu tak jumpee :(
so terpaksa la aku snap sendiri dari drama APUD ni.. cube tengok kat bawah ni..

ni Dayana Roza.. heroin APUD

yang ni pulak Shin Ke Kyung, pelakon korea.. letih woo aku nak menghitamkan bahagian aurat dia tuhh. fuhh.. tu la ko aisyah! terlebih rajin pulak!

soo.. akhirnya selesai jugak eksperimen aku.. aku dah sertakan bukti sekali ni hahh. hahahaa..
dan mestilah akan ada sesetengah golongan yang cakap "eh.. mane ade sama! pelakon korea tu lagi cantekk ahh!"
haa.. memang la cantikk.. entah asli ke entah dia buat surgery! bukan korang taw punn!
lantaklah! yang penting, aku puas hati! huahuahuuuaaa...!
 

2 comments:

  1. hehe rajin beno nak membuktikan kajian tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasall.. nampak sgt kekurangan pekerjaann . haha

      Delete

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...