really miss PMR exam!!

,22:00 | Comment
 
 
 
"wahhh.. bez giler..." ayat ni la yg mula2 keluar dari hati aku pagi tadi time lalu kat dewan exam PMR. hape yg bez?semua bez!bagi aku,form3 adalah tahun yg paling bez dalam hidup. exam PMR sangat bez okey! dah la senang , aku jawab cincai2 je pun,boleh dapat 9A. tapi dgn syarat laa..bace buku tu biar habiss.. buat sume latihan yg cikgu bagi..baru boleh dapat 9A!!

tadi,mase aku lalu,ketua pengawas tengah bagi panduan sebelum exam.riuh 3 dewan dengan 3 suara. ,walaupun ayat berbeza,tapi isinya tetap sama.. really miss that part. pastu,yg aku paling tak boleh lupe, ketua pengawas PMR kat dewan aku tahun lepas..baik gile kot die tu!kalau dia siap bagi panduan and arahan awal,dia bagi kitorang intip2 kertas dulu,sebelum sampai masa utk jawab. bez wooo..bukan cheating ekk..dah dia bagi,kitorang rembat je la peluang yg adee..weheheeee.........

ok,kepada adik2 akak yg dah start exam tuh,camne paper bm tadi?kak isya ingat lagi,karangan yg panjang tuh,kak isya main jawab ikut kata hati jex..tup2,dapat gak A..Alhamdulillah. so,don't worry,be happy. . .
PMR is just a piece of kacang tanah laa... tunggu nanti naik form4,anda akan kenal ape itu 'struggle for life' ...hahahahaaaa..(ketawa jahat)



No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...