argh..!~ I hate Exam On SATURDAY!!

,17:29 | Comment
 

aku masih seorang pelajar sekolah yang belum sampai umur 16tahun(walaupun dah form4) dan sangat polos,ok! kenape mesti ada exam pada hari SABTU??

huuwww..!~~cedih sangat-sangat ni.. kitorang kat kelantan ni,cuti umum hari jumaat and sabtu.tapi... ufrhgh!!aku juz dapat cuti hari jumaat je!!ari ni da kene sambung exam baliks..aduhsss.. pastu pulak,semua orang dapat cuti tambahan untuk esok,sebab final piala malaysia.. you know,right? oh, u don't know??kelantan kan masuk final...!!sebab tu la cuti.,,!

sodih tahap gaban kot!!!!orang lain dapat cuti ~yey,yey~ ,tapi aku??kene struggle for exam!!!! 
hum..tapi takpe la...kena belajar Redha..moga2 usaha aku ni dibalas balik oleh Allah. yupp!!korang doakan aku dapat 1OMumtaz dalam exam Sijil Menengah Ugama nanti yerrk!!!

#gomo,Isya,gomo!!#
yeaahhh........ . . . . . . . . . .!! fighting!!

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...