Running Man : TV show Terbaek di DUNIA!!!

,11:17 | Comment


https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/427915_318610621579771_1558907734_n.jpg
gambar ni aku curi orang punye.tak tau la sape yang pandai2 'highlight' gambar joong ki sorang tuh.hahahaaa.


Assalamualaikummmm...... . . . . . . !!!!!
hai guys!!
hari ni aku rase excited giler,nak cite pasal rancangan TV korea yang aku dah ketagih sangat ni..hahahaaa.
haa..mesti ade yang dah tau pasal rancangan ni,kan?'RUNNING MAN' !!bagi yang belum tau tu, sebenarnye rancangan ni adalah rancangan yang 'must-watch!' ,tau tak?? (ha3..pandai2 je aku) takde la..TV show ni memang terbaek gile2 kot wehh..untuk nak hilangkan stres or nak gelak sorang2 dalam bilik macam orang histeria,boleh la tengok show ni.. konfem gelak sampai kuar air mata!sape yANg tengok,tapi tak gelak,memang sah die tu bukan orang yang normal..ha3..hahahaaaa...ahahaaaaaaa...aku pun sampai tak boleh tahan gelak,.tapi kene tahan gak,sebab mak aku marah aku gelak kuat2 macam kuntilanak, ..so,aku tahan je la ,sampai sakit trachea aku ni..aku kalau lepas tengok Running Man,tak sakit trachea,memang tak sah!hahahahahaaaa... 
running man ni actually boleh kire macam game show la..tapi dia ade keistimewaan tersendiri,yang akan buat korang tertarik nak tengok..kali ni aku nak kenalkan korang dengan ahli tetap running man..yang mane setiap minggu biasenye diorang ade guest(daripada kalangan artis) yang akan turut sama bermain dengan member2 running man ni..


haa ni name die Yoo Jae Suk.die ni ahli tetap running man merangkap pengacara or 'MC' rancangan nih..die ni antara orang kuat running man jugak ahh..biasenye dalam running man,setiap member akan diberi gelaran oleh 'tukang edit video' tu berdasarkan kriteria2 yang diorang ade, tapi die ni,always wat 'self-proclaimed' dengan gelarkan diri die sendiri dengan name2 artis or watak dalam filem yang hebat2..hahaa..suka ati die je!





pak cik ni pulak namenye Ji Suk Jin.die ni best friend ngan pak cik Jae Suk td tu.ehehee..gelaran yg die dapat dalam running man is 'Big Nose Suk Jin' and 'Sunflower Suk Jin'. haha...sebab idung die besor sangat..tengok la tu!sampaikan dalam game pun,die pertaruhkan idung die utk menang.ahahaaa.

Kim Jong Kook .selain yang korang nampak kat atas tu,die jugak digelar 'Captain Kook'..die ni pun antara 'orang kuat' running man.die 'kuat' bukan sebab ape,tapi badan die yg nampak menggerunkan tu.memang orang takut dengan die .kalau dalam game 'hide-and-seek',bile die jadi 'seeker' ,and mane2 'hider' bertembung dgn die,memang menyerah diri la jawabnye!hahahaa..tapi aku tak berapa suke die ni.sebab suka arah2 orang.haha.

yang pakai spek hodohs ni namenya Ha Dong Hoon,kalau tak silap aku..sebab jarang sebut name sebenar die,so aku tak hengat..coz dalam industri hiburan,die lebih selesa digelar 'HaHa' ..selain yg korang nampak dalam gambar kat atas tu,dalam running man,die jugak digelar as 'King Childish'..sebab die cam budak2..and orang tak takut nak lawan die dalam mane2 game pun..ha3..


yang ni pulak partner HaHa tadi..namenye Gary.die ni satu2nye member yg aku tak tau ape gelarannye!seriusly!takde gelaran yang laen except 'monday couple'.yup..die suke sangat digosipkan dengan Song Ji Hyo,satu2nye member tetap pompuan dalam running man ni. Gary ngan HaHa ni actually suke sangat duk bawah ketiak Jong Kook.ha3..bile diorang 1group ngan Jong Kook tu,diorang akan digelar as 'Joong Kok and The Kids'. ahah haaa..





Haa..ni la Song Ji Hyo yang aku cakap tadi..disebabkan die ni satu2nye ahli running man yang tetap,so,die sentiase digosipkan ngan member2 running man yg laen.selain 'monday couple',die jugak digelar 'Song Song Couple' dengan Song Joong Ki.die ni suke tunjuk muke 'blank'.selain dari tu,die jugak digelar 'Evil ataupun Bad Ji Hyo' sebab die ni ganasz semacam mase maen game.hahahaaa..


Jejaka ni pulak name die Song Joong Ki.hahaa..sebab name die kat depan tu 'Song' , same ngan 'song' ji hyo, so diorang digelar 'Song song Couple'.gelaran?die ni banyak sangat gelaran die,sampai poning kepala aku nak menghafal..hahahaaa... tapi kann..Joong Ki hanya bertahan sampai episod 41 je,coz die banyak sangat job and bizy,so tak sempat nak join running man yang shooting tiap2 minggu..(-,-)
ok,laaaaaast...sekali!yg ni namenye Lee Gwang Soo or Lee Kwang Soo,.ntah!aku pun tak tau!.die digelar 'Slanderer ataupun Framer Gwang Soo'..kenape aku letak gambo die paling last?hahahaaa..jangan cakap kat orang lain tau,,die ni member yang paling aku tak suke.hah ha.ok,dah.kang termuntah pulak aku,tulis pasal die banyak2..













 
 
Lastly,memang aku nak ajak korang tengok running man ni..sebab bez3 giler!!aku tak tau nak cakap ape lagi nak suruh korang tengok and download rancangan running man nih,,

ok la,kalau korang berminat,nak try usha2,aku suggest korang download terus ahh..baru bez tengok!takkan nyesal punyer! Insya-Allah korang boleh try tengok rancangan ni kat --->SINI .. alahai..kat U Tube pun berlambak,hape!

oh ya!sebelum tenyanyuk..aku nak suggestkan episod2 yang bez antara yg bez dalam running man ni..ni adalah berdasarkan episod2 yg dah aku tengok setakat ni la..tapi,ape2 pun,mestila korang wajib tengok episod 1 kan?ok,then proceed to : -ep2, ep3, ep4, ep5, ep8, ep10, ep12, ep14, ep15, ep16, ep18, ep21, ep23, ep25, ep27, ep29, ep31, ep35, ep36, ep38 ... kalau ikut kate hati,nak jer aku listkan semua episod..heheheeee.. k,thank you for reading.hope you'll fall in love with running man jugak,macam aku.,,,hahahaaa..

wassalam.

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...