SEGMEN [ TANPA BLOG , AKU... ]

,09:08 | 2 Comment
 
 
 
klik picture untuk ke blog beliau,ok!
 

Eh!!tibe2 terserempak pulak dengan segmen ni mase tengah jalan2 kat blog reading list.. ok la..tuan punya segmen ni pun mintak entry yang pendek je..
Betul,kan..kak shiyda aqma??

Betul la tu..orait! TANPA BLOG,AKU..... aku mungkin takkan habiskan masa yang terlalu banyak depan laptop ni sampai kene marah dengan mak aku..

TANPA BLOG,AKU .. mungkin dapat fokus kepada pelajaran lebih daripada fikir pasal nak hias blog yang hodohs ni..

TANPA BLOG,AKU ... takkan berebut broadband dengan abang aku..

TANPA BLOG,AKU.. takkan berjaga malam semata2 nak siapkan entry2 aku....

TANPA BLOG,AKU...  yaaa..mungkin aku masih mengadap facebook yang borink tuh,sambil laga2kan gigi kalau takde notification..weheheee..

TANPA BLOG juga...aku mungkin takkan kenal blogger2 yang baik macam kak lyssa and kak shiyda yang sudi buat segmen2 yang simple ..

Ok,itulah aku ,TANPA BLOG...

2 comments:

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...