tak serik-serik ke tengok kawan kau mati?!!

,06:24 | 4 Comment

dah berapa banyak kali aku bunuh kawan dia. boleh dikatakan setiap hari. sebab setiap kali aku duduk goyang kaki, pasti mereka akan datang mengganggu aku. sakit ,tahu!
sakit kaki, lengan, pipi, dan paling penting sekali sakit hati.
aku depakan kedua-dua tangan aku, sambil memerhati mereka berkeliaran disekeliling aku .tajam padangan aku mengekori mereka.
aku tunggu dengan sabar, sebelum ....

PAPP!! 
tampar mereka. satu persatu mati ditangan aku, diatas lantai.
aku duduk lagi sambil blogging. mereka datang lagi!!! 
ish! tidak gerunkah melihat 'mayat' rakan-rakan mereka itu??



peace no racist. hehe.. 
geram sangat dgn incik nyamuk. 

join contest sy jom!
http://isyapurple.blogspot.com/2014/02/contest-teka-gambar-dan-menang-topup.html

wassalam..

4 comments:

  1. Ingatkan orang tadi, nyamuk rupenya...haha

    ReplyDelete
  2. buat saspen ja hahaha.. memang geram sangat sampai satu hari tak boleh tidur. habis disumpah-sumpah nyamuk tu.. hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'ah! kadang2 tu memang terasa macam nak bunuh je semua!

      Delete

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...