Terserempak dengan pemain bola FELDA

,21:43 | Comment
 السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 
 
sapetengok TV1 semalam? semalam Kelantan lawan FELDA.

just cerita pagi tadi. masa on the way nak pergi sekolah. bila sampai kat traffic light yang paling dekat ngan sekolah aku tu, lampu merah pulak. pastu lorong belah kiri hijau lah kan. 

ada ala nampak sebuah bas ni jalan and belok ke arah lorong bas sekolah kitorang. bas tu lalu bersebelahan bas kitorang , tapi in an opposite way lah kan.

aku pun tengok sekali. ada budak-budak ni yang kata nampak pemain yang Mat Saleh tu. (aku tak tau nama.haha) 

aku? humm.. haram. nampak tulisan FELDA kat bas tu aje pun dah cukup bersyukur. hohohoho.. simptom rabun memang amat maksimum di pagi hari. (and of course I didn't wear glasses.)

so, that's it ! tak payah pegi stadium macam abang aku pun dapat ape tengok pemain bola depan mata. 
hari tu siap selisih dengan Indra Putra lagi kat Pasar Siti Khadijah. "hari tu"? erkk.. "tahun lepas" kalau tak silap. hehe..
 

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...