Ada orang nak bagi duet ....

,07:43 | 2 Comment

hari tu ada terima satu email ni ....tengok ..


hah. bace .. jangan tak baca. punya la panjang lebor dia tulis email ni. pastu send guna software entah pape. last2? terus aku tekan Report Spam. ngeh ngeh ngeehh.... ayat yang paling aku tak leh blah ialah "walaupun jumlahnya tidak seberapa,saya harap anda sudi menerimanya" bebb!! 1.3 juta dollar kot!!!
pastu boleh pulak duet tu kalau tak tuntut, akan jadi hak milik negara AS?

teringin rase nak balas and cakap ...
"takpelah kak, saya kalau setakat 1.3juta dollar tu, celah gigi ajer.. kalau nak bagi, laen kali bagi la banyak sikit...akak ambek je lah duet tu. saya sedekah." hahahahaaaa...

2 comments:

  1. hihi.. celah gigi ye.. memang banyak dapat emel macam ni ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni first time dapat email ni.tp dah biasa dgr cerita blogger2 laen. so, takkan terpedaya. hehe

      Delete

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...