Berat Sangatkah BLOG aku??

,20:16 | 2 Comment
 
 

hellow,hellow darling... i wish u have a good day.
entry ni adalah bertujuan untuk 'suke2' plus 'saje2'..
sebab rase borink mengadap FB..
weheheee..
 
takde lah..ekcelli aku seriusly,nak tanye korang ni..urmm
BERAT SANGAT KE BLOG AKU NI??
well..aku nak ukur sendiri kang tak aci pulak..
so,aku nak tanye korang2 ,makhluq2 yang tengah bace entry aku ni hah..
berape lame mase laptop korang amek utk loading blog aku ni sampai habis??
susah ker nak view ape2 kat blog aku ni??
and..
chanteq tak blog aku ni?? (haha.soalan tambahan)

well..aku harap korang dapat bagi tindak balas segera supaye aku tak rase macam aku tengah tulis post yang akan dibace oleh tiang2 letrik yang takde perasaan..
haha.rasenye semua yang bace ni manusia kan?
so,i'm looking forward for your commenz..(oh,my English!)

2 comments:

  1. salam ukhwah fillah. secara peribadi saya rasa blog ni taklah berat, senang jer loading.

    ReplyDelete

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...