Oh,my ChurpChurp! *tolong aku...!!* S.O.S

,13:10 | Comment
 
test..test..
entry ni..huk.huk. :-(
sebenarnye.. huk.huk. ;-(
nak test churpchurp . huuu.. >0<

rase nak nangis kuat2 weyy... anybody,help me plisz..
maklumlah,,aku ni blogger baru yg tak tau ape2..baru nak try join churchurp ni..tapi aku tak tau macamane nak letak iklan churpchurp tu kat sidebar blog!!
haha..bende punye simple kan??
tapi aku tak tauuuu....!!!!!
mintak tolong otai2 ku sekalian..ajarkan,,.nanti aku belanja eskrem cornetto black n white..he3..

so,kat bawah ni,aku nak letak link 'ape bende ntah'
sebab aku nak try..and aku mintak tolong ngan insan2 yg baek hati ni supaye tekan kat situ..
aku pun tak tau menjadi ke tak..huuuw..
sodih hatiku ini..
hanye ' Running Man' menjadi pungubat duka lara..

link korang wAjiB tekan :

*TEKAN KUAT2 KAT SINI*

bantulah insan yang tak terdaya ni..huk.huk.huk.. (-,-)

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...