*Yes!CUTI Sekolah! "Oh,Freedom!!"

,09:59 | Comment



hai allz...
hari ni Isya nak cerita pasal benda2 yang isya suka buat ..samada mase lapang or mase bizy..
tak kire la ade orang nak bace or tak..aku nak cerita jugak!!!
hahahahahaaa..
well..memandangkan cuti sekolah pun dah start,aku feel free nak buat hape pun.. tapi aku sedih giler sebab dapat cuti seminggu je..lepas tu,aku ade kelas intensif kat sekolah. alah,senang cakap, "kelas tembahan mase cuti" ,..well..sekolah aku memang rajin buat kelas mase cuti..tapi masalahnye,pelajar die yg tak rajin!!what to do.. sebab taun depan aku kan nak amek SPM, sekolah aku memang jadi tradisi, buat kelas mase cuti utk calon2 SPM..

ok,back to the point, First sekali,aku suke ONLINE!!
dulu kalau aku online,aku bukak facebook jer..tapi sekarang,aku lebih suke bukak blog..heheheee..
blog walking adalah pilihan aku kalau line broadband laju macam jet..aku jugak suke usha tutorial2 kak lyssa faizureen..
kalau tak??aku tulis entry la kot..

second : ni adalah perkara kedua aku nak buat kalau aku bukak laptop. tengok 'RUNNING MAN' !!!
haa..tak tau ape tu running man?? ni antara Variety Show kat korea.. aku ade buat entry pasal ni. klik la kat link atas tu.. memang tak boleh tahan,beb! bukak2 laptop je,mesti terus pasang running man..dah ade dalam laptop..bukan tengok online.,

third : Bace NOVEL!! bace novel ni ekcelli hobi aku kalau lepas exam..yup..sejak taun lepas aku rase.,almost tiap kali lepas exam,aku gi jalan2 kat KB,cari novel ..kadang2 aku pinjam kawan punye je..









oh,yeah!! ni novel terbaru aku beli .tajuk die : Hei...aku kenal CINTA!
belum khatam lagi..baru seratus lebih muka surat aku bace.. sume ade 500lebih.
aku nak bace slow2..baru feeling sikit..ehek! 
hari tu aku pinjam novel kawan aku, tajuk : love u ,Mr, Arrogant!




bez wey novel ni...seriusly..gempakz!! bilangan muka surat 462..aku bace tak sampai 2hari..hehe..
ok,tu la jer agaknye bende2 yg aku suke buat..
selain dpd tu, aku memang suuuuuuke BERANGAN!!
jadi orang kaye..berangan pasal lelaki idaman..(haha.gatal) berangan jadi artis famous.. 
bende tu semua adalah rutin hidup sy! ahahahaa..

#korang Nak duet??
Dengan #PTPTN, anda layak memenangi RM100,000 dengan simpanan awal RM100 sahaja! klik sini >>http://my.churpchurp.com/buzz/img/10454/13534.jpg 

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...