Segmen : Tingkatkan Follower Blog & Twitter

,08:51 | 4 Comment
 
 
 
sila klik banner kalau rase nak join!
 
 haihh...hari ni pun rase nak join segmen pulak weh... 
disebabkan banner segmen yg tersangat kiut miut ni,hatiku jadi tertarik nak join..weheheee..

so,disini aku nak mention URL blog aku sebab tuan segmen ni suruh..hahahaaa..
ni dia : isyapurple.blogspot.com

tu dia..aku siap 'bold' lagi..bagi warna purple plak tu..he3..orang rabun ayam pun boleh tengok.,
harap2 follower bertambah and bertimbun2..korang jangan kedekut pulak nak tekan button follow blog aku nih! Insya Allah memang aku akan follow.. tapi sila lah tinggalkan jejak korang tu kat ruang komen or cbox. 
k,thanks!!

>jom kite join reramai!!

4 comments:

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...