Attention! kalau saya boleh jerit melalui laptop ni maybe saya akan jerit untuk pangil anda supaya bace Entry saya. Untuk kali ni sahaja. (sorry tajuk panjang. sebab saya tak tau tajuk ape yang sesuai untuk post ini. SPEECHLESS.)

,08:28 | 6 Comment
Assalamualaikum..


Saya.Tak.Bodoh. dan saya nak korang tahu yang korang pun tak bodoh. so, jangan biar diri anda diperbodohkan.

tadi, saya bukak FB. dgn semangat berkobar sebab nak tengok post kawan2 memandangkan hari ni HARI PENENTUAN. tangan tidak berhenti dari menge'like' status2 itu semua..
 tetiba saya ternampak salah sorang friend di FB shared status sebuah fanpage ni. and i was really shock! dalam hati cuma Allah yang tau..

cuba korang tengok gamba kat bawah ni and bace status tu..

tak rugi luangkan masa sekejap untuk bace ni.. 

 lepas je bace status tu, I was like.. 'wah.. so lucky of him!' so, saya pun tekan la kat gambar tu untuk tengok and bace komen2 disitu..ramai yang bertasbih, memuji dan mengagumi kejadian itu, termasuk saya. tapi, ada juga yang mushkil dan mahu tahu lebih lanjut tentang kejadian yang berlaku. tak salah , kan? ye la..kalau kite tak tau, kena lah tanye orang yang lebih tahu. dan kalau kita tahu serba sedikit, apa salahnya berkongsi dengan orang lain.

Dan Alhamdulillah... jawapan ini yang diberikan oleh 'tuan punya fanpage' itu..



Subhanallah... saya hanya mampu berharap semua ini adalah kenyataan..saya tak mampu nak nafikan, dan tak mampu juga untuk mengiakan.. hanya Allah yang mengetahui segala-galanya.. saya hanyalah manusia yang serba kekurangan. kurang Ilmu agama.. and for your Information, ekcelli Fakhrul Radhi ni johan Akedemi Alquran musim ke3. ahli kumpulan nashid UNIC. hehe.. sorry bang, saya printscreen .. minta izin...
takde niat jahat.. juz nak share dengan semua orang..

kalau nak tengok post 'asli' , boleh klik >SINI< !!!!
 
 
and video ni.. saje je letak. walaupun saya belum cukup umur nak mengundi..hehe.
Selamat Mengundi!!!


insan bertuah itu ... yang berada di tengah. hehe.


(sisipan)
sebelah sini muslimin. sebelah sane nunnn jauh, muslimat.nampak tak?

alhamdulillah.. Stadium . bukan hanya untuk main bola. tapi boleh dijadikan tempat beribadah. 
Ini lah STADIUM SULTAN MUHAMMAD , KOTA BHARU, KELANTAN.
I'm Proud To Be 'Anok Kelatey'..

6 comments:

  1. Post ni.. hanya mahu meluahkan perasaan saya yang sangat menginginkan Islam tertegak di bumi Malaysia.. moga2 doa itu dimakbulkan.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. semoga INIKALILAH dapat menegakkan islam yang sebenar . . AMINN

    ReplyDelete
  4. @sue Insya Allah... hanya Allah yg mampu menentukan segalanya,.

    ReplyDelete
  5. speechless bila baca entri ni... tak tahu nak kata...

    ReplyDelete
  6. @Mia Liana , kan??? kite pun terkejut gak. tapi ........

    agak terkilan bila tengok balik post tu yg 'asli'.. memang la beribu orang like and share, tapi ade jugak yg bash tuan punye post tuh... haih. cik adik kakak abang makcik pakcik datok nenek, tolong bace betol2 huraian yg diberi kat ruang komen tuh.... okeyyyyy...jangan nak caci maki orang sesuka ati. kalau ye pun nak tegur, jagalah bahase tu sikit,.

    ReplyDelete

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...