Try Resipi Aiskrim..

,19:47 | Comment
ingat tak ari tu aku ade post resipi aiskrim yg aku amek dari FB tu?? tengok >SINI<.. nahh..hari ni baru nak try cuba test buat. haha.. *sila abaikan ayat tunggang langgang aku.*
and.. nak kongsi a few picture..


 
mase ni duk tengah mix lagi.. kembang 2X ganda woo...


now ready to get into the fridge! *eh. betol ke aku tulis nih?


yg ni satu bekas lagi. banyak woo boleh dapat dengan resipi tu. .. kire macam beli kat kedai yg dalam bekas tu lah..yg bekas besar tu,bukan bekas kecik. 
(ya Allah.... apasal la merapu je ayat aku hari ni.)
ok lah! nak share tu je! and tak sabar nak tunggu die keras ..esok la kot baru boleh makan. tapi kalau iman aku tak cukup kuat, mau malam ni jugak aku habiskan! hehe...

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...