Yey~! Esok Nak Bawak Buku Masuk Dewan Exam!!!

,20:27 | 2 Comment
Yey!~ Esok nak bawak buku masuk dewan Exam!!!

Haa.. Tu mesti korang pikir aku nak meniru dalam exam kan? Please,ok! Aku ni bukan jenis cheater kelas bawahan camtu.

Hum.. Bagi yang dah tau tu, mesti paham ape yang aku cakap ni. Especially SPM candidates 2013.
Yup! Memang kitorang dibenarkan bawak buku masuk dewan exam.bukan setakat 'dibenarkan' , tapi memang 'disuruh' bawak ! Tak caye? Tengok gambar kertas soalan kat bawah ni..


sila sengetkan kepala anda untuk tengok dengan lebih jelas,.,


ni muka surat sebelah. kertas exam ni memang sehelai je. hehe


 Haa.. Nampak?nampak? Soalan tu pun diberi sebulan sebelum exam. Siap dengan tajuk lagi! So,exam kali ni kire aku bawak buku form4 je. Form5 tak payah. Ahahahahaaaaa.. *gelakjahat*

eh,eh. Syok sendiri pulak aku ni! Lupe nak bagitau sejak bile wujud exam ni. Umm... Malas la pulak nak taip ..sebab sebelum ni pun aku pernah buat entry pasal exam ni. Taun lepas. Nak tengok klik je >SINI<

dah bace?? So, how? Best kan? Aku rase ni la exam yang paling senang dalam dunia ni. Dalam SPM nanti, sejarah kertas3 ni dikire 20% daripada markah keseluruhan. So,kalau kite dapat seratus paper3 ni,memang 20 markah dah ade dalam tangan. Huahuahuahuaaaah!! *gelaksengau*

 I guess that's all for today.
And for all my friends, batch 1996, juz remember. WE.are soooo..... Lucky! Agaknye la. Huhu...
*kadang-kadang aku rase macam jadik lab rat pun ade.* LOL.LOL.LOL.



2 comments:

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...