Dah Guna RM50!

,19:40 | Comment

haaa... nampak tu? baucer buku ..dah guna RM 50 setakat ni. tinggal lagi 4keping. selama ni punya sayang nak guna, tapi aku tepis perasaan tu kalau tak sampai aku mati pun aku simpan baucer ni buat pusaka.. 

so? apa yang aku dapat dengan sekeping baucer tu?


This is it... Running Man Magazine!!! harga, RM 19.90. muka surat, about 170. yeah, I know, it sounds crazy, right? nipis giler, tapi mahal nak mampos! so, kenapa aku beli jugak ??


 sebab ni!! ada sticker dalam buku ni! I want it soooo... badly! haha.. giler, right? as if aku korbankan RM 20 ringgit tu semata-mata untuk sticker tu.
and the two sticker I want the most, is.. Yoo Jae Suk and HaHa's!!



so, lepas tu tanpa fikir panjang, aku terus grab novel ni ..by Liyana Zahim ..


hehe.. sebab dah lama duk usha novel ni ekcelli ...dari ..ummm... tahun lepas lagi, tau!!tapi pujuk hati..cakap sabar.. sabar.. duet tak cukup ni., sampai lah dapat baucer.!! wahhh ..lepas hajat aku akhirnya!

sebelum ni dah penah baca novel kak Liyana Zahim .."Curi-curi Suka" . tak sangka pulak kak Liyana Zahim masukkan watak utama dalam cite tu kat dalam novel nih. kira macam bersambung jugak lahh... Hero novel CCS tu sepupu kepada Heroin novel RA100% .. hohohhhohh.. lawak pulak masa aku baca tu!

so, thats it. yang lain2 macam pen , eraser sume tu tak perlu la aku mention kan. huhuu.. 

and. tu je lah for today .. hati aku macam meronta-ronta nak beli lagi, tapi sabar..sabar.. 4 pieces more to go!!! guna sebaik mungkin! o yeAH!


No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...