Maklumlah... Aku Kan Anak Mak...~

,22:06 | Comment


Uwaaa..... boring giler aku duduk kat umah ni dua orang jer, ngan kakak aku..
Mak aku dah pegi KL semalam.. Tau tak,aku sedang dalam keadaan kekurangan kasih sayang sekarang ni. hehehee.. bukan aku tak pernah duduk jauh ngan mak aku..setakat 3hari 2malam tu aku dah biasa dah.. tapi tu aku tidur kat sekolah,ngan kawan2..so takde la rase boring sampai nak gigit bantal. tapi duduk kat rumah 2 orang ni sangat2 menyeksa batin aku beb.. aku tak tau nak cakap ape dah..

korang nak tau tak? tak nak tau? ade aku kesah?aku nak cite jugak! hahahahaaa... pagi tadi kan, mase aku nak pegi kelas tambahan kat sekolah aku, aku singgah dapur jap, sebab nak minum air.. mase tu aku tengah cakap ngan kakak aku ..pastu, tanpa aku sedar, tetiba je aku basuh tangan aku , then dalam hati aku, niat nak salam ngan kakak aku. 

Suddenly, aku terperasan. "eh,apahal pulak aku nak salam ngan die?" aku cakap kuat2 dalam hati..haha.. memang la boleh salam ngan die,tapi aku tak biase coz die tu tua setahun je daripada aku.. biase aku nak pegi sekolah, salam mak...salam ayah... tapi sekarang, apakan daya..aku ditinggal oleh ibu kandung sendiri...alohaa... esok mak aku balik lah..

ok,moral nya disini, pada korang2 yg masih punyai ibu, hargai lah mereka,. nanti diorang dah takde, baru korang rase perit macam mana.. believe in me, coz you'll never regret...

wassalam...



No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...