Oups! Ade orang ek? aiseh..~

,21:01 | Comment
 



nak dijadikan ceritalah kan...tadi aku pegi shopping untuk sekolah la katakan..tapi takde la semeriah dulu..  beli ala kadar je .. beg sekolah ngan kasut ..tadaa... dah siap! senang kan? bukan macam zaman kanak-kanak ribena dulu.. penuh 1 troli..!! hehe...

aku tak pegi kat mall yg besar2..aku singgah kat mydin mall kubang kerian je.. huhuhuu..
ape yg nak aku kisahkan kat sini, tadi masa aku nak turun ke tingkat satu, aku ternampak satu rak yang dipenuhi purse .. aku pun, ape lagi? jadi cam magnet dah.. terus aku tarik kakak aku ,ajak pegi tengok.. 
then, mase tengah syok duk belek2 purse nak buat birthday present kawan aku, punyalah sodap mulut aku komen tu, komen ni.. yg ni hodohla... yg ni comel la.. yg ni mahal la... memang sesedap rasa aku menghina. haha.. mulut jahat. tak lama pastu, aku pun duduk mencangkung sebab nak tengok purse2 yg kat bahagian bawah rak tu.. tetiba...! aku nampak sepasang kasut hitam and seluar panjang hitam milik seorang lelaki yg tengah berdiri betol2 tepi rak purse tu.. 'ups! ade orang?  alamak! die dengar ape yg aku cakap tadi ??
wah..malunye..'
 tapi aku buat vodoh je,.. dengan muke selamba aku belek2 purse tu. pastu kakak aku pun tunduk jugak, then bisik kat aku : "weh, mu tau dok ado ore tepi tuh?" which means : "wey, kau tau tak, ade orang kat tepi tu?" holamak.. die pun baru tau jugak.. aku pun jawab : "aku tau doh laa.." which means
 "aku dah tau la.." pastu, terus aku tarik keluar sebijik purse kaler putih and belang2 hitam ,then terus aku tarik kakak aku ke escelator. haha..main hentam keromo je..purse tu memang hodohs plus ngeri..

masa kat escalator :
"eh, tadi tu.. pak guard ,kan?"
"ha'ah..sejak bile ntah die ade kat situ. tadi masa mula2 kite kat situ, die takde pun.."
"ntah.. menyibuk jer..,"

haha.. tu la..mulut tu, lain kali laser lah lagi. kan dah kene... weheheee..


jom join churp churp!! klik gambar dibawah untuk daftar!

campaign imageThey said I could be anything, so I became a Churper.

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...