My Mom Gonna Leave Me Alone...!

,12:54 | Comment
Salam sejahtera...
Wah...rindunye aku nak tulis post baru dalam blog ni..
tapi sebab ade masalh teknikal yang disengajakan, so aku tulis post ni pun dalam keadaan rushing giler,,,
Aku terkilan... banyak benda actually buat aku terkilan.. dah la semalam tak jadi pegi stadium, tengok 'Bicara Selebriti' pastu esok pulak mak aku nak pegi KL, sebab abang aku konvo..
Tapi,aku dapat satu gambar yang menyejukkan hati aku masa aku bukak FB tadi,..
 
 
 
 
 
tu dia.....aku ingatkan sikit je orang Kelantan nak pegi bicara selebriti kat Stadium Sultan Muhammad ni , sebab malam semalam ade bola.. tapi, rupe-rupenye, penuh satu stadium tuh!! huih! mesti jem giler3... aku dah ajak mak aku pegi ...tapi ayah aku pulak taknak! huh ! dah takde rezki kan,...nak wat camne.. Kalau tak boleh jugak tengokHeliza Helmi..
 
 
 
 
 
Wait..wait!! actually aku nak citer pasal mak aku nak tinggal aku ... camne pulak boleh pi cerita pasal Bicara Selebriti nih?? hehe..
ok la..actually aku tak penah kena tinggal kat umah lagi..walaupon bukan sorang-sorang, aku la yg kene bantai buat keje umah sebab akak aku belum habis SPM lagi...pastu abang aku je la yang ade kat umah? nak suruh buat keje umah? haram! basuh pinggan sebijik pun malas!!
so, aku akan terasa kehilangan yang amat..tak de lagi yang akan siapkan sarapan untuk aku.. takde yang nak basuh baju aku (pakai washing machine) ..takde yang nak kejut aku pegi kelas tambahan.. and bile aku balik sekolah penat2 , pandai2 la kene cari makanan nak makan..! hu...sedih gilerrr...
ok,done... Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...