Yeyy!! Henfon Baru!!!

,20:11 | Comment


Mase tu, aku tengah godek2 fon yang aku baru beli .. touchscreen punyer,. warna pink pulak tu! ehheee... pastu aku letak kat atas katil dalam bilik aku kejap. then, aku pegi dapur minum air. pastu, mase aku nak masuk bilik aku balik tu, kakak aku barukeluar dari bilik, then die cakap "buruknyer fon kau! bukan cantik pun..harga je mahal.."
pastu aku pun jadi terkedu plus terkesima. eh, eh! fon aku lagi cantik dari fon die kot... aku cakap dalam ati je la... pastu, aku masuk balik dalam bilik, nak ziarah fon bahru aku balik.. biase laa.. fon baru kannn..

pastu, aku pun belek2 bantal, carik fon aku tu.. aku nampak jalur2 kaler pink fon aku, then bile aku tarik keluar dari bawah bantal tu........

WHAT??!!! ape dah jadik ngan fon aku nih!!! aku tengok fon tu screen die dah jadik sempit nak mampos.. kaler kuning pulak tuh!tulisan hitam jer.. pastu ade button banyak2 .. ehk?? bukan fon aku touchscreen ker??

aku mase tu memang rase nak nangis guling2 atas lantai.. tapi aku tahankan aje,,takut malu..
tapi mase tu fikiran aku dah berperang antara kenyataan "eh!bile mase pulak aku beli henfon buru ni??" dengan "ha'ah la...buruknyer enfon aku ni.... :-( "

dan.. yang menang adalah ... "ha'ah laa.. fon aku ni buruk..." aku cakap kat kakak aku dengan nada sedih plus kuciwa giler.. "tak boleh tukar ngan fon lain ker, hah?" hahahaaa.. sodap mulut je aku, nak tukar fon macam tukar ceklat sugus.. then, aku terdengar bunyi alarm fon aku.. buruknyer lagu.. wahh.. malu.....!!

beberapa minit lepas tu, aku dengar lagi bunyi alarm fon... dan, akhirnya aku tersedar dari tidur.. bile aku tengok fon aku, dah pukul 6.04 pagi.. it's mean alarm yg first tadi dah masuk and sebati dalam mimpi aku.. and aku sedar mase alarm kedua berbunyik.. hahaa...

ekcelli aku dah lame kempunan nak beli henfon.. sampai terbawak-bawak dalam mimpi. ..hehe.. bukan aku takde duet, tapi keadaan cuaca yg hujan tak henti2 kat kelantan ni telah membantutkan agenda aku nak pegi beli henfon baru kat KB Mall.. huhuuu.. nanti laa... kalau dah kuar result SMU,and aku dapat IMTIAZ, akan ku desak mak aku naik KB Mall , belanja henfon sebijik..hehehee..doakan aku ekk..

and, the moral is : nak tido jangan lupe basuh kaki!!! :-)

campaign image

Coffee lovers, get your fix with the cool Nescafe Dolce Gusto Coffee Maker worth RM 399. Start inviting your friends now and you could be enjoying a perfect latte in the comfort of your own home!

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...