Cara Mendapat Pahala.. Free of Charge!!

,10:55 | 1 Comment
 
 
 
 HUAAAAA......!!!! :-(
 
Sedih ,sedih ,sedih... wey..korang tolong la aku insan yang tidak berdaya ini.. 
boleh tak tolong tinggalkan komen korang kat bawah ni? komen je. 3patah pun tak ape. aku juz nak tau background ape yg korang nampak kat blog aku ni? adakah :  
  • background putih dgn bunga2 purple..  
  • bintang purple yg kecik2 n cute..  
  • lain2. sila nyatakan..

ok,tu jer. gampang kan? sila la komen kat bawah ni.. segala bantuan korang insya Allah dapat pahala free2 je kalau ikhlas. tak payah bayar pon.. thanks.



1 comment:

  1. sedihnye aku bile tau orang2 sekarang ni dah taknak pahala..
    so, disini aku nak mencarut sikit. biarla org kate aku gile ke sebab aku komen entry sndiri ,..
    ok,ape yg aku nampak kat blog aku ni, backround no. 1 ! iaitu background putih dgn bunga2 purple..
    aku tanye ni bukan sebab ape..tapi sebab aku dah ubah backgroung tu beribu2 kali,but still aku nampak background yg same..tu yg aku tanye korang tu..tp takpelah..dah takde sape sudi jawab..sodih tahap gaban ni,,huuuuu

    ReplyDelete

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...