O.M.Gee!!Apa Yang Telah Terjadi?!

,17:04 | Comment



mungkin someone akan merasa aku ni vodoh yang amat sebab aku nak tanye benda ni..
tapi dah aku tak tau, so, kene la tanye,,. nanti sesat jalan pulaks..hehe..
ni haa.. tadi aku intai 'search keyword' blog aku ni..

so, ade la sorang makhluq tuhan yang searh 'patung angry bird malaikat tak masuk' ..pastu aku try copy ayat tu, and aku saje2 je try google balik, and hasilnye??
aku jumpe post dari blog aku kat page pertama.
tapi masalahnye,.. korang try tengok ni hah,, :


tengok tu!! blog post orang laen semua ade sekali ngan tajuk die. tapi, kenapa aku takde?? it's mean yang orang tu tak boleh nak masuk kat blog post aku yang amat istimewa itu..
apakah ?? aduhh..aku bingung.. mohon pertolongan dari insan2 yang berhati mulia... plieezzzzzz.......!!!!!
 
 
wahh..sedapnye pizza tu...!! nyam2.. 

campaign imageCan’t get enough cheese?
With the new #Cheesy7 pizza, the double-layered pops crust gives you even more cheese!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...