My Favourite Song.. (For this time being..hehe)

,10:16 | Comment

 


Hari ni tak tau macamana ..tapi terasa nak 'review' lagu2 favourite aku plak.. mane la tau.. nanti jadi favourite korang pulak... cer tengok ,cer tengok.. tapi aku bagi link download je laa.. Weblagu.


Ni paling latest aku download .. tadi baru.. Lagu Akim n Stacy - Kembali. aku baru dengar lagu ni pun dalam citer akasia 'Cinta Itu Milikku' ... citer tu besstttt... giler!! lagu pun best.. tapi ending die tak boleh blah! budak kecik tu .. ntah paper ntah.. nak dengar / download ?? Tekan >SINI<

Yang kedua latest aku download.. pun baru tadi.. OST mimipi Cinderella.. Diandra Arjunaidi - Angkasa. Enjoy giler lagu ni.. funky gitu..  Nak try dengar ?? Klik >SINI< . download terus ar, key?? hehee..

Yang ni, aku dengar dalam citer 'Istanbul Aku Datang' .. kalau nak feeling2 jiwang tu, boleh enjoy lagu ni.. bestt.. Tekan >>Tomok - Aku Datang.

Ok, yang ni Lagu UNIC.. best... OST Warkah Cinta... at TV Alhijrah.. tapi kesian.. aku tak tau tajuk..... hehee.. Klik >SINI< tak nyesal punyer.

Lastly.. OST sinetron Aliya.. Letto - Menyambut Janji.. Klik >SINI!!<

key,Harap sume link aku bagi tu menjadi.. kalau tak, pandai2 la korang godek2 sendiri ekk.. 
key, bubye.. wassalam.. 


 


Curious about what #Churprise is? Join me to find out more! Today, they’re giving away a 16GB iPad Mini.

No comments:

Post a Comment

Silakan u olls komen disini dulu ye. Your comment memang tak akan terus keluar kat sini.. I will publish and reply your comment once I open this blog. Ok? ☺

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...